mr nuff

Friday, 15 April 2011

saper aku di mata kau??

saper aq di mata kau sebenarnya?? cuba kau ckap scara jujur ngan aq.
aq x marah laa jauh lgi trsinggung.
tp klu kau wat mcm nie btkan aq salah sangka kau taw x.

aq bkan nk taw sngat pe msalah kau tp klu kau tanak aq taw kau diam2 sudaa aa.
tak payah aa kau tnjuk kat sumer oag.
bkan nak cite sal trkilan ker ape tp hati manusia kau taw jer laa kn.
aq taw kau x bca blog aq nie(mungkin),
tp klu kau baca aq nak kau taw yg aq trsinggung gle ngan kau.

klu 2 jawapan kau oke fine aq x kesah.
lpas nih aq harap kau bt x kesah ek ngan aq.
kau anggap laa mcm aq nie anak kucing ker aper ker yg bleh kau ambik wak2 kau suka 
n kau tinggal bila kau x ske..

dah smua da brakhir. pas nie kau tayah laa ckap pape ngan aq.
aq kan bkan sape2 lam idup kau.
aq harap kau wat laa apa kau suka lam idup kau n idup dgn baik oke.
pe pown aq nk kau taw aq hargai kau.

klu pas nie aq brubah ngan kau aq hrap kau fham laa yg aq cuma cri org
 yg btol2 ikhlas nak kwan ngan aq. kbai

No comments: