mr nuff

Friday, 17 June 2011

mengila di petang hari

minggu-minggu akhir short sem bagi budak 2 orang tu
kita orang  tumpang gembira bagi mereka.
wahh ayat tak boleh blah.!! (-_-!!)

so memandangkan dia orang daa nak balik habiskan cuti yang 
membosankan nie..aku dengan si pieja yang juga merempat 
sesuka hati kat poli nie tumpang laa enjoy sekali. bukan selalu!!

sebenarnya tak de apa laa sangat just keluar dari tempat ulu 2 jer.
tu pun daa cukup gembira bagi si dila and farra.
kita orang nie ikutkan je laa.hehe

sebenarnya aku malas nak taip panjang-panjang. jom intai gambar je laa ek.
bukan apa nak tengok final episod nora elena.
dari semalam tak boleh2 tengok lagi.
line slow sebab hujan.adehhh sabar je lah..

 merempit jela..hehe




No comments: