mr nuff

Monday, 11 July 2011

saya dah balik hostel.babai rumah!!

salam semua...hari nie dah balik hostel. dapat bilik 2 orang. agak luas.oke laa juga. stay with my friend deyla. dari pagi angkat beg yang besar-besar ke tingkat 4. agak penat dan letih tapi oke lah bila tengok bilik dah kemas cantik. berbaloi penat-penat pun.(^_^).

jom tengok gmbar dah le.malas nak menaip pepanjang.letih lagi..heee-_-
tempat study aku...abaikan barang-barang semua tuh..hehe

tempat paling aku suka. tidurrrr!!!!!!!!!

ruang bilik kami..
kunci baru.hehe. kunci je lah baru bilik tetap buruk gak.kehkehkeh. 50 hengget nih untuk kunci saja.huh!! kalau tau buat sendiri je bagus.hehe


oke tu semua cerita pasal bilik. nie nk cerita pasal barang-barang pula. gila kau satu beg aku kena curi. memang siot la. firstnya member-member aku duk cerita barang aku kena curi. seterika laa, kasut laa, baju, bantal,perfume n macam-macam lah. oke aku dengar je. sebab barang aku takde kena curi. yang aku ingat tuala mandi je. so aku pun it's oke lah kan tuala je.


rupa-rupanya aku lagi banyak kena curi.heh!! aku baru sedar bila aku kemas baju-baju. satu beg kut takde. aku nie turun laa tingkat bawah cek maybe ada beg tu aku terlupa ambik. tapi takda. weh banyak kut baju dalam tu.majoriti baju kurung. grrrrrr tension!!=_="


dan sekarang nie baju kurung aku ada 9 helai je. gila betik!!! tu pun nasib baik aku bawa balik. yang paling sakit hati baju-baju dalam beg tu semuanya baju baru aku beli semester lepas. tak sempat lusuh pun baju-baju tu. pakai pun ada la dua, tiga kali. paling sadis bila baju lab aku kena curi gak. gila siot takda duit ke ape smpai nak curi baju orang??


dah la cerita pun menyakitkan hati dan tambah lak dosa kutuk-kutuk orang. out dulu..bye(^^)

13 comments:

Freaky said...

eh dah balik hostel ? ish ish bestnye kt rumah niii :P

lala said...

aah dah blik...tp bju smua ilang tue yg x best tuh...huhuhu

amal said...

study kt mna ehh , Uitm ? :)

Syaza Kelyza said...

giler la kena curi . sabar banyak2 okay :)

lala said...

amal:: x laa....

syaza:: 2 laa pasal...geram btol

iMBobo said...

mahalnye kunci tuh! cekik darah!

lala said...

hahaha taw xpe..klu buat sndri x smpai 10 hengget!!...

haney said...

wuwuwuuw~ jahat giloss itu pencurik! eh eh ehh ni kamsis ptss kn?

lala said...

aah...stdent cni gk ke??

haney said...

lala: bukan lah.. hani ex student ptsb. tapi pnah lah dtg ptss :)

lala said...

oo..ingtkan dak ptss gak..

ZF said...

kamsis skg dah xselamat... barang2 jangan terbiar dalam bilik tu simpan dalam almari tu....

lala said...

oke3...blik slmat g kowt..ble tnggl dlm stor time smster break yg jdi mcm nie..huhu