mr nuff

Tuesday, 8 November 2011

BBQ night

seperti biasa malam raya haji sememangnya meriah lah u olls...ape pun SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA buat semua umat islam. tapi pagi raya tahun nie tak terasa sangat sebab aku bangun lewat. kehkehkeh. melepas sembahyang raya. bukan ayah aku tak kejut tapi aku yang tanak bangun sebab tido lewat. lepas subuh baru tido memang tak bangun la kan.


dalam pukul 10 baru bangun..opss kantai bangun lewat.kehkehkeh. tu pun ayah n family aku dah balik dari masjid. kejut aku macam gempa bumi. memang terpaksa bangun la kan. seperti biasa tiap-tiap tahun ayah aku mesti buat korban. tahun nie pun sama. yang bezanya niat korban tiap tahun. tahun nie ayah aku niatkan korban untuk si kecik DAMIA UMAIRAH
muka tak puas hati tabole  makan sate.

what ever lah pasal benda nie. janji aku makan dagingggg...hehe..tapi yang tak best nye aku jadi orang suruhan. seperti biasa kena potong daging. lenguh tangan cek oii. nasib baik tinggal sikit je bila ayah aku sedekahkan kat orang lain.


bila dah malam tu ape lagi kerja kalau tak BBQ. kena habiskan daging tu dengan segera. kalau semua dah balik tempat masing2 memang tade sape la nak makan kat rumah nie. dah jadi membazir. so malam tu dengan semua tenaga yang ada kiteorang paksa suruh memasak. semua ambil bahagian. takde terkecuali kecuali aku. sebab aku malas and keja aku jadi photographer.(bajettt). lagipun bukan slalu bole guna kamre baling ayam tu(DSLR).


tenaga mereka dikerah sebaik mungkin..hehe



bajet menolong. padahal nk ambik gmbr je.


koleksi anak-anak buah aku. 4 orang. dah naik pangkat rupanya aku nie.huhuhu
DAMIA UMAIRAH....
muka panas kena asap sate.hehe

ALYA NUR IZZATI.
budak kecik yang susah nak senyum.

AQILAH NUR BALQIS
hantu game

MUHAMMAD IZZ AQIL
satu2 nya cucu lelaki tokwan. org panggil abg muhammad.
baru lepas demam campak.


oke dah.back to the story...(tapi aku malas nak cerita tngok gambar jelah)
 watak utama dalam cerita nie. sateeee......



acara pangang memanggang dijalankan

ikan nie hanya mangsa keaadaan..!!
.




DAN AKHIRNYAAA...
tadaaaa.............
jum makan!!!!
penuh satu meja makan. kenyangggg......slurpppp...hehe

2 comments:

mayangsayang said...

mak aihh sedapnyer dik.....

azila abdullah said...

bole tahan lah.hehe