mr nuff

Tuesday, 13 December 2011

short update!

Aku da tataw macam mana nak mula intro.
Intro…!!!!!
intrrroooooo……!!!!!
intrrrrooooooooo……!!!!!
Haha boleh kot macam tu. Actually hati aku tak tenteram. Ada je perkara yang berlaku. Susah nak cakap tapi perkara tu memang merunsingkan aku.

Ayah sedara aku sekarang masih koma di hospital. Dah 2 minggu. Keadaan nazak sangat. Ayah aku lak boleh kata hospital tu dah macam rumah kedua dia. Aku baru dua kali masuk tengok. Seram tengok. Asal aku pergi tengok je mesti ada je yang tinggal sebilik dengan sedara aku tu meninggal dunia. Tapi bak kata ayah aku kita kena redha je apa yang jadi. Setiap yang hidup pasti akan mati.

Sebenarnya aku nak minta semua pembaca tolong doakan kesihatan sedara aku.  Nenek aku cakap andai ajal dia dah hampir sampai biarkan dia pergi dengan tenang. Kita yang hidup perlu redha dan teruskan hidup macam biasa. Well kadang-kadang benda nie menginsafkan aku buat seketika.

No comments: