mr nuff

Monday, 27 February 2012

botanical garden

oke weekend lepas aku jalan-jalan area taman botani. tempat nie sesuai masuk untuk semua lapisan umur. nak jogging ke jalan-jalan ke semua boleh. bayaran masuk adalah FREE. tapi kalau nak naik kereta kecik dalam tu pun boleh jugak. bayaran dia serendah RM2. untuk kiteorang yang berjimat dan nak ambik udara segar konannye jalan kaki je. berpeluh la jugak.! 


so tunggu ape lagi. tengok gambar jelah. aku malas nak menaip. taip panjang nie pun dah rasa panjang gile dah.



untie yang pegang payung tu bukan geng kiteorang.!

aneh dengan buah pelik! description kat situ tanak bace then mula la buat muka pelik.hee

bersaing dengan monyet untuk dapatkan botol air. kejuaraan milik fadhilah.haha


cantik! bunga ciptaan Tuhan









konon nakkan janggut.bende nie pun jadilah..















finally picture five of us! 

2 comments:

Anonymous said...

It is appropriate to think of this tea in terms of anti-aging
and a long and healthy life. Stone Age is long gone, but this simple example shows why we have this mechanism.
Soy - Look for tofu, soy milk, or edamame rather than soy powder.


Also visit my page Chris Ashenden news ()

Anonymous said...

Hey there! I know this is kinda off topic however , I'd figured I'd ask.
Would you be interested in trading links or maybe guest authoring
a blog post or vice-versa? My website discusses a lot of the same subjects as yours and I think we could greatly benefit from each other.

If you are interested feel free to send me an e-mail.
I look forward to hearing from you! Fantastic blog by the way!



my website :: Toeic Reading (miamiwebsitedesigners.org)