mr nuff

Friday, 2 March 2012

blogging

hari tu tengah jalan-jalan cari buku dengan en helmie dekat border queensbay mall tetiba ternampak buku nie.  entah tetiba je buku nie menarik minat aku. menarik minat je tapi aku tak beli pun lah.hehehe.



 aku selak-selak la muka surat buku nie. tetiba aku terbaca ayat nie. kesian sebabkan blog dia dipecat! 

so pada sape-sape yang nak tulis ape-ape tu fikir dulu. internet nie takde batasan takde sempadan. sebelum jadi ape-ape yang lebih buruk lebih baik beringat. especially isu-isu panas macam politik ke ape ke. beware!

No comments: