mr nuff

Tuesday, 13 March 2012

Iphone 4s, Ipad 2, DSLR

bulan lepas handphone aku masuk virus dan jadi sangat bengong. nie gara-gara aku selalu online pakai phone. dan jenis aku pula tak suka bawa kedai dan baiki handphone tu. sebab aku rasa tak puas nak pula handphone da pakai setahun so bosan rasa. kadang-kadang tu jalan shopping mall usha-usha handphone je tapi tak beli pun. baru-baru nie je aku aim iphone 4s. tengok macam smart! tengok harga pulak berpinar biji mata (_ _!!).



bila dah puas hati tengok harga aku pun decide pakai je lah handphone lama tu selagi boleh guna.(ayat kedekut). hilang kejab bab handphone baru lagipun zaman kegemilangan handphone untuk aku dah berlalu bagi aku then aku tengok cerita BFF tv3 seronok plak tengok diaorang pakai IPAD. semangat berkobar-kobar nak beli satu. tapi orang selalu cakap benda yang kita nak selalunya tak dapat. duit yang ada tu boleh lak aku pergi bantai DSLR. melayang la ipad aku.



nie la camera baling ayam yang aku teringin sangat tu. sebelum beli tu aku google macam-macam dulu. mulanya aku nak nikon coolpix P510 warna merah punya. memang cantik tapi function dia tak best sangat la.that why la aku tukar citarasa nak nikon D5100 pulak. 


well sebenarnya aku nie mana lah pandai sangat bab-bab camera nie. selalu pakai DSLR akak aku je la. tapi faham lah barang orang susah sikit nak pinjam. so aku decide beli je senang lagipun aku memang gila camera. mana je tempat aku pergi aku mesti nak ambil gambar. kadang-kadang orang tengok pelik je but who careeess! sikit pun aku tak kesah :p


so lepas nie makin banyak gambar la blog aku.hehe (padahal mmg banyak pun sebelum nie).

5 comments:

Asyraf Azizan said...

wow camerawoman.hehe

azila abdullah said...

hehe camerawoman ape..x reti guna pun..penat duk google tutorial..hehe

gnesop said...

wah..hebat
nak gak 1

azila abdullah said...

gnesop: beli la tnggu apelgi..hehe

budakijaupendek said...

slurp..
tekak rasa nak mee udang la. bhaha ^^