mr nuff

Wednesday, 7 March 2012

Straits Quay Penang

Hujung minggu lepas aku dengan kengkawan rumah takde kerja mula la panjang kaki berjalan merata. hidup mesti enjoy ye dak..hehe. oke untuk hilangkan bosan yang melampau duduk rumah takde kerja nak buat, mula la cari idea nak menilau. so kiteorang keluar rumah tanpa ada tujuan dan tempat nak dituju. tengah bawa moto sambil rempit tak ingat terus terfikir nak pergi tempat yang tak pernah pergi. dengan tataw jalannye main pepandai sendiri je. tapi berbaloi bila sampai tempat yang best!



jom check it out tempat dia(^^!!)



























we proud to be MALAYSIAN

#oke dah tu je.bye!

4 comments:

Shakyrah said...

untungla dapat g jalan2 merata kn,..hehe..:D

azila abdullah said...

hehe mne de jln merata..penang je pun :P

Anonymous said...

they're the starchy french fried potatoes,
canned fruits soaked in syrup and preservatives,
or an iceberg lettuce salad. Cayenne, a natural phytonutrient derived from capsicum, helps support circulation. Thousands
of liver active enzymes are found in the algae which is good for food absorption.

Also visit my web blog chris ashenden athletic greens
(ireport.Cnn.com)

Anonymous said...

hi!,I like your writing very so much! share wee keep in touch extra about your ost on AOL?
I need an expert inn this space to unravel my problem.
Maybe that is you! Having a look forwaard to lpok you.

Feel free to visit my site TOEIC Test (Berwick.starcommunity.com.au)