mr nuff

Tuesday, 10 April 2012

overnite atas jalan

sekali lagi aku buat entry dengan gambar yang banyak..huahuahua. ade aku kesah? nie time kiteorang keluar jenjalan sampai pkul 4.30 pagi kot dengan esoknya kerja! kena tahan dengan polis cakap tengah buat research kononnya dengan camera besar gedabak tu. 


pusing-pusing jalan-jalan tenangkan hati yang gundah gulana.(perghh ayat tak leh blah dowh). whatever! aku memang suka buat entry bagi gambar banyak-banyak lagi pun aku tulis panjang-panjang bukan orang nak baca sangat pun dan sekurang-kurangnya aku letak gambar ade jugak orang tengok ye dak..hehe. gambar aku tak banyak sangat sebab aku camerawoman yang tak bertauliah. aku da rasa aku taip panjang da nie..layan.zassss!!!































1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.