mr nuff

Tuesday, 8 May 2012

hilang...!







si pencuri kalau la kau baca blog aku kan aku mohon sangat kau bagi balik rantai aku tu. kalau kau dah gadai kau tolong bagitau aku kat mana kedai dan kau bagi je aku resit. aku sanggup pergi tebus sendiri. rantai tu sangat berharga untuk aku. loket rantai tu ada makna dan kenangan tersendiri untuk aku. 

2 comments:

zera eira said...

sedehnya. peninggalan arwah mak pula tu. sabar ya sayang? ade rezeki, awak dapat balik. :)

azila abdullah said...

tq:) tngah sabar nie. yang tak tahan tu hilang dlm rumah sendiri tanpa ada bekas selongkar pun.