mr nuff

Thursday, 26 July 2012

26 julai 1992-2012


26 julai tarikh keramat setiap tahun dalam hidup aku nie ha. nak cakap tak pernah lupa memang tipu lah sebab aku nie memang cepat lupa orangnya tetapi sahabat dan si dia yang selalu ingat. dan ade jugak yang ingat sebab remainder kat facebook.


semalam sebelum pukul 12 si dia da call wish birthday. awal konon nak jadi yang terawal. puii...! macam aku heran sangat dengan first second third wish bagai semua nie. tak wish pun ade aku kesah? haha. ape pun birthday aku takde meriah mana pun. serupa je macam hari-hari sebelum nie. tengah malam gayut telefon kejab then tidur bangun pagi pegi kelas. takde pape yang best pun. bosan ade lah...! kena pulak kelas-kelas yang buat aku menguap berkali-kali.hahaha.



sebelum aku mengarut lebih panjang baik stop. ape pun yang mana wish kat facebook tu thank you so much lah wei. even korang bukan ingat sangat kan. ngaku jela sebab aku pun macam tu jugak dengan orang lain.kiki. macam-macam post kat facebook tu. ade panjang ade pendek. yang panjang tu bole consider lagi la yang pendek macam HB..what mean that?? HI BAB*...haha. oke whatever lah.


jarang betul notification aku banyak macam nie tau. *poyo seketika*. 

ape lagi eh yang best sangat hari nie? owhh sempena birthday aku nie handset aku bagi aku "hadiah". rosak tetiba. handset aku memang la kan sayang betul kasi aku keluar duit baiki dia. lantak lah biarkan dia. aku nak try hidup secara asli macam zaman dulu-dulu *oke poyo lagi*. (padahal takde handset satu hari dah panas punggung hidup tak tenang). nak beli lain? hurm aku rasa kuantiti duit aku sangat minima buat masa nie. simpan dalam hati jela angan-angan tu. (ayat minta simpati.haha)



tapi penghabisan untuk birthday aku agak best jugak lah. menghabiskan sisa-sisa akhir belasan tahun. takde la best sangat kan aku suka je buat over excited sikit. actually dia belanja aku buka puasa je di Putra Brasmana Hotel. (buat masa nie aku takde gambar sebab takde handset). dengan pakai baju serba serebeh but who caressss buka puasa lagi penting..



dia buat sweet amenda tah aksi bunga bagai. kalau bunga tu duit kaler merah2 best jugak.haha *kena ketuk kepala sekali*. tapi ape pun bunga nie mesti aku simpan sampai kering macam bunga yang dapat dari cameron highland dulu. lama kenal baru 2 kali je dia kasi bunga. mau termimpi aku kejab.haha


banyak lagi nak cerita nie tapi aku tengok macam panjang benar je entry aku nie. dah la. penat taip je korang bukan baca sangat pun kan. ngaku jelaa.balik-balik aku je yang buka dan bace sendiri.sendiri tulis sendiri baca, oke what..!haha... k lah bye. assalamualaikum :D

1 comment:

Anonymous said...

hello there azilabdullah.blogspot.com admin discovered your blog via Google but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have found website which offer to dramatically increase traffic to your site http://bestwebtrafficservice.com they claim they managed to get close to 1000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my blog. Hope this helps :) They offer best services to increase website traffic Take care. Mike