mr nuff

Friday, 7 September 2012

hari raya part III

raya dengan bebudak DTK class B buat kali terakhir :D 

rasa malas nak taip panjang-panjang. tengok dan faham-faham sendiri je la macam mana kanak-kanak nie menceriakan hari raya yang tak seberapa nie. pergi rumah orang then makan salam dan balik. nice..! rasa macam nak termuntah balik je.hehe.

dua orang menyemak dalam kereta kami.haha.

baby nie baik je. selalu kalau aku pegang baby sape-sape mau menangis melalak.

diaorang beraya tanpa baju raya. kesian. :p




  

dah tataw nak tulis ape dah. da lama tertangguh entry nie dah lupa semua benda nak mengarut. 
>>1september 2012. <<