mr nuff

Tuesday, 15 January 2013

takut..

akhir sem aku duduk sini macam-macam pulak benda baru yang berlaku, dan benda tu buat aku takut sampai nak masuk toilet pun kena berteman. teruk betul kan...! nak taw ape jadi...? jenggg...jenggg...jenggg....


saja buat teruk :p

actually dua tiga hari yang lepas ada pulak budak kat sini bunuh diri gantung kat kipas. start dari tu mula la rasa takut. pastu semalam ada pulak junior histeria. sebenarnya dah lama tak pernah jadi histeria dan dengan kebetulannya aku boleh pulak terdengar dia menjerit-jerit. ape lagi bertambah la takut. blok aku duduk pulak tu.


tapi helmie ada pesan kat aku benda tu hanya mainan fikiran. jangan terlalu fikir sangat sebab tu membangkitkan rasa takut. so aku tengah try ubah mindset aku untuk lebih kepada benda yang positif. sebenarnya hantu ni tak wujud. yang wujud hanyalah di fikiran kita.


nasihat kat diri sendiri : "kita hanya perlu takut pada yang Maha Pencipta



#draft 2 minggu lepas. baru nak publish. kehkehkeh

No comments: