mr nuff

Saturday, 8 June 2013

Update new

Alhamdullilah syukur hari ni dengan jayanya aku tamat kursus pentauliahan profesional. Dan selamat tinggal poli buat selamanya. Dalam diam tak diam rupanya dah sebulan habis semester 6. Rasa macam kejab je. Betul ada cakap yang semakin dekat akhir zaman masa yang kita lalui makin cepat. Aku cuba tingkatkan keimanan aku yang masih goyang ni. In Sha Allah.

Dan syukur sekali lagi bila aku lulus exam terakhir tu :D dan paling mengembirakan lagi bila habis je exam dapat interview kerja. Boleh start hari isnin depan pulak tu. Gaji takde la banyak mana tapi boleh la tampung hidup ni sementara keputusan UPU keluar.

Lagi pun aku boleh la ambik pengalaman kerja dalam bidang yang aku sendiri pelajari. Autocad..! Database..! Aku cuba la ingat balik. Doakan aku ingat balik apa yang aku pelaiari (^…^)

Lega bila rezeki aku murah. Tak sempat menggangur. Habis je dari final exam dulu terus masuk Comtia A+ dan habis je comtia terus dapat kerja..syukur3x

#yang penting simpan duit beli baju raya..kikiki

No comments: