mr nuff

Tuesday, 8 April 2014

Convocation Day

Hi Assalamualaikum :)

satu lagi moment terlakar dalam hidup aku. Konvokesyen..! harus la update entry untuk kenangan ni tapi masa selalu tak mengizinkan. sejak bekerja most of my time kerja je. tak macam zaman study la. sebulan sampai 7 8 entry. hahaha. time tu masa banyak terluang. kenkadang kelas batal terus balik hostel online. sekarang dah kerja kalau meeting batal still kena balik office sambung kerja. 

now im officially graduate diploma in electronic computer engineering. baru diploma so takyah excited sangat kan. tapi biar la aku nak update pun. tiga tahun kau tau aku belajar penat-penat. tapi bila dah start kerja ni, sebenarnya alam study lebih best. tak tipu! even duduk hostel duit ada rm50 dalam purse rilex je. boleh tahan makan seminggu. tapi bila dah kerja, gaji 2k++ pun tak cukup. kalau duit tinggal rm50 dah gelisah. hidup bandar weh pegi mana sikit semua keluar duit. takde free. so korang doa-doakan aku dapat sambung belajar. suruh belajar sampai tua pun aku sanggup.hahaha


ok back to the point. tarikh convo aku sangat la tak kena masa (bagi aku la) sebab time tu jatuh hari rabu dan aku terpaksa ambik cuti 2 hari lebih awal. dan yang paling tak best tarikh yang diaorang bagi tu seminggu lagi nak cuti sekolah so susah la nak ambik cuti sebab minggu berikutnya tu cuti sekolah midsem. 

tapi for me convo ni boring jugak la. ayah aku sakit takleh datang so rasa takda point aku datang convo. tapi disebabkan ayah aku nak jugak aku ada gambar convo sekeping gantung kat dinding ikutkan jela. sedih tau tengok parent orang lain beria-ria ambik gambar tapi aku....hurmmmmmm.....


owhhh that me :) anak buah aku yang ambikkan. si Aqilah Nur Balqis tu. boleh laaa.. DSLR pun guna auto je. tu pun gegar jugak. nasib la budak umur 11 tahun.

my older sister. dia je datang. tu pun 10 minit sebab ayah aku suruh datang sebab takde sapa datang convo aku. sedih tau rumah dekat je tapi nak datang pun susah. tape la aku sambung degree nanti harap-harap ayah aku boleh datang. mengharap sangat tau.



ni muka dah letih. dah sakit kepala nak balik je rasa. owh for your info gambar ni kamera aku letak atas bonet kereta je tau. timingkan pastu tadaaaaa....hahahaha terasa jugak ada orang ambikkan gambar. kulit tuuu...! aahhh lantak laa aku malas nak edit. orang cakap gambar biar real. ni betul-betul real. jubah dah ke belakang, tudung dah kemek sana kemek sini. hahaha

ada jugak laaaaa orang belikan bunga. ros kuning tu..hahaha. ok ni je gambar convo aku..yessss ni je dari kamera aku tau. kalau gambar lain-lain tu semua tumpang kamera kengkawan aku. hahaha. sebelum ni kalau satu event camera aku mau penuh beratus gambar tapi bila convocation sendiri ada la 20 keping.


ni gambar aku ambik dari photographer. saja simpan buat kenangan :0
handphone aku je masuk dlm gambar ni. tuan takde. sibuk suruh org ambik gambar.hahaha














*************************

dan last gambar dengan budak kelas aku. perempuan je ada. yang lelaki entah kemana menghilang. Ni pun missing in action 2 orang. (wini dan nani). kira aci la eh letak gambar diaorang kt atas tu. masuk jugak la semua muka.hahaha

tarikh ni : 19 march 2014. 3 p.m.

habis je convo terus rushing balik shah alam. mulakan kerja esoknya. habisssss.

3 comments:

Anonymous said...

maǥnificent іssues altogetɦer, ʏou just gainеԀ a new reader.
What ϲould you suggest in regards to your pοst that you
simply maɗe some days in the past? Any sure?

Here is my blog post :: get a mover

Anonymous said...

Goߋd post. I learn something new and challenging on Ьlogs I stumbleupon evеryday.
It will always be useful to гead content fгom otҺeг writers and use a little something from other websites.


Also visit my webpagе; House removals watford

Anonymous said...

Hi theгe! I know this is kinda off topic but I'd figured I'd
ask. Would you be interested in tгading links or maybe guest authoring a
blog article oг vice-versa? My website goes over a lot of the same sսbjects
as yours and I feel we could greatly benefit from each
other. If you're interested feel free to send me an e-mаil.

I look forward to hearing fгom you! Excellent blog by
the way!

My blog :: Removal Company london