mr nuff

Friday, 13 June 2014

Teluk Cempedak,Kuantan

I just wanna feel this moment ooooooo......

Pantai Teluk Cempedak one of the beautiful beach aku rasa. serius memang cantik. rasa taknak balik. tapi aku tak sempat merasa nak mandi kat sini sebab rushing. kalau dari shah alam tak silap aku ambik masa 3 jam lebih macam tu nak sampai sini. tak jauh la dari bandar kuantan. 

Pantai ni memang sesuai la nak bawa family bercuti dari kesibukkan kota. recomended! better than Port Dickson. Aku akan pastikan aku sempat picnic tak sini. kipas-kipas ayam. hahaha



kat pantai ni aku jumpa banyak siput. Hidup weh hidup. selalu jumpa cengkerang dia je. ni tetiba je keluar. letak balik dalam air sibuk je lari selamatkan diri. hehehe


lepak sini dalam sejam then gerak balik. sayang nak tinggalkan sebelum rasai air laut yang biru ni. frusttttt...!


Tapi sebelum balik singgah dulu muara sungai Pahang. besar ok besar gila. kalau kat perlis memang aku panggil laut dah ni. hahaha.

#lifeupdate

No comments: