mr nuff

Saturday, 9 August 2014

Birthday 2014


Assalamualaikum :)

Up entry birthday dah rasa mcm budak-budak. tapi nak jugak up. so happy birthday to me :) dah 22 tahun dah. besar dah. member-member ada yang dah kawen dah dapat anak dan boleh jalan dah. aku? masih mencari-cari erti kehidupan. walawehhh...haha

dalam otak asyik fikir nak sambung belajar...! nak sambung belajar..! soal lain tolak tepi dulu. its ok. rezeki orang lain-lain kan. ada jodoh awal, ada dpt kerja awal, ada dpt sambung belajar awal. redha dan terus berusaha tu yang sebaiknya.

btw, thanks friends buat suprise kecil-kecilan kat aku. sebenarnya malu kot dah besar tiup lilin lagi. tapi ape boleh buat dulu aku buat kat diaorg macam tu. time buat suprise kt org seronok tp kena kat diri sendiri malu. hahaha.


chocolate indulgence my fav :)


muka excited dapat hadiah. hahaha. 
purse from nani dan wan :) sbb purse swiss polo aku dah buruk pastu pengganti purse buruk tu aku guna beg kecik je. beg ala-ala makcik-makcik pegi pasar letak duit syiling. hehe


Mango handbag from Helmie :) katanya aku dah 3 tahun pakai handbag adidas tu. berzaman ke hulu ke hilir dari pergi kelas hingga ke dah kerja. 

video

anyway thank again friends :)

1 comment:

Anonymous said...

Why visitors still uѕe tо read news papers ѡhen in this technological worldd tɦe աhole
thing іs availaƅle on net?

Havе a look at my web page ...clash of clans builder glitch